Türkiye'nin En güncel Rap şarkı sözleri sayfasına hoşgeldiniz.

Beğen 0

Hicap

Verse 1:
Yine kafamızın içi dolu bitch, sayko team!, hayatı karala bi rap fayda değil
Yazıyorum bi paketi 5 saat edip, gece 1 gibi başladı messaimiz
Söküp aldım mesaneni, hepsi de bok sigarada fetva verir
Beni bilmeden bu müziğe mebla çekin ama GemlikCoastPRO değildi tekin

Yapıyon bok varmış gibi paspal, ürettiklerimizi bilmiyor Tesla!
3 tiz veriyosun iki pes var, bu basit tekniğinize winnie paz kaldım
Bi de kendin dışında bi bilen olsa, kendi odanda pc’inde marka
Amacım adamınıza verilir çakra umarım, komikti argo rhymeda esrar!

Rapçinin elde balon, dolu içi selvia! bu yarış zor değil koyduk handikap,
Desteği kofti tarzınıza phantomdan, gerekiyormu alıkoyman?
Leş müziğiniz için ambargoo, Napiim? görmiyim aptal toy!
Kafamızın bass’ı gibi basman zor, bana zorla diyorsunuz extreme ol!

Darlıyo zihnimi bilhassa, yaşatıyo rüyamı planlar
Ezeli kafiye dizicisi adım la tamam da, savaştan ödlek ne anlar?
Ezber yapmadan bil hatta salak!, Tanrıyız derler inat yapsalar
Beni onlar gibi görmeyin veriyor hicap, tokadıma son bar bozuksa hitap

İdolünün vereceğinden fazlasıyım lan, onlar bile görecekler ilah!
Yine de bu yapmıyo traj, Traş repertuarın beni tek say Bishop!
İster dinler gibi ister al, bigün inanıyom alayına hissedarım
Riske girdik bi liste lazım ver, biziz rüyanızın pis belası! Mothafucka!

Verse 2:
Kalite kıyas, cakas önüme atan, sana yaramaz atak, rap diline hata
Gemi gibi batan bu müziği kaçan farelere göster, diriliyo kelime falan yap
Sokağa dökül, patlar ödün, kafa kafiye basıyo ve varsa körük
Dinleyici yetersiz çoksa sürüm, egonuzun altında yoksa ürün

Bana stüdyo hali bi ihtiyaç, veremem önüme gelene falan imtiyaz!
Rap direnmek, win bile ihtimal, göz yummamak olmalı iftiraya
Bir gün geleceğiz vizyona ihtişamla, gün gelene kadar yine pisti kapla
Adımızı karalayın pis bi lafla fakat olacağız elbet biz revaçta

Buna hiç şüphem yok, çek bi kapşon! şiirle dünyayı çiz picasso!
Bu ateşi yakmaya tek bi karton o da yapıtaşı müziğine sanki karbon
Yine beş kuruşsuz ama rap sokakta, henüz çile nedir bilmiyosan kafanda tut bunu
Bugün gençliğini yalan et dene yine, yeri gelir emeklerin bulur yolunu

Kariyerin etkisi azdı, denklem kurup yaşattık spazmı
Deli yazgım eritecek mi kastını? seni gündemden istemsiz attı
Diyosun dinlerken harikaa! kolay sandın da zor bu patika!
Yine tam egonuza yumruğum patinaj! Kazanmak için vaktim az

Beni akran görüyosun hayli saçma, eli kandan çıkan adam hayra kaçmaz
Ki baştan söyliyim artıda değil hiphop , anlatmazsanız harfiyatla!
Bir şey artmaz herkes şarkı yapsa, çalman duyduğun rapi nakliyatla
Değil özü müziğimin artık yak kağıtlarını istediklerin bizde var!

  • Rap
  • 26 Mayıs 2016 tarihinde eklendi
  • Yorum yaz
  • 672 kez okundu

Yılmaztürk

Sitemizde sanatçıya ait toplam 14 şarkı sözü bulunmaktadır. Sanatçının sayfasına gitmek için tıklayın.

Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış.

Yorum Yaz