Türkiye'nin En güncel Rap şarkı sözleri sayfasına hoşgeldiniz.

Seks

Intro:
Yow! Öncelikle..
Bu şarkıyı yaptığım için..
Bütün underground camiasından..
Özür dilemek istiyorum
Çünkü bu şarkı aşk şarkısı
Gerçek aşk, modern aşk
Seks! Hahaha

Verse 1:
Ben bugüne dek gördüğünüz rapçilerden farklıyım
Hepsinden haplıyım bitch! Ver bi Ex’te patlıyım
Bana müziğim için para verin her nefeste katlıyım
Tüm toplum abesken neden sert bi beste yapmıyım?
Herkez azdı moruk inan ki yok bi silkelenen
Çünkü artık biçiliyo bitch sikke denen sikle değer
Siktir et ama sikerim ben yaşıyorum siklemeden
Hasiktir lan! 10 saniye duramıyorum “sik” demeden
Gerçekleri söylediğimde bu çocukların aklı durur
Onlar sever bu boku marjinal ve farklı bulur
Üzgünüm kızlar yanından geçmem Kıvanç Tatlıtuğ’un
Beni müziğimle sevin çünkü tipim aynı Hakkı Bulut
Çünkü ben rapçiyim; bi manken yada aktör değil
Dış görünüşüm yargılaman gereken bi faktör değil
Ortalıkta dolanıyorum “fuck world” deyip
Ve hala hayallerimde Elisha Cuthbert’leyim bitch!

Verse 2:
Henüz 11 yaşındaydım ve TV’de domaldı Nez
Biz çocukken o vardı resmen ve bizi koparttı
Gezmeye başladık sitelerde; bi video, 16 lez
Parayı siktir et! Benim konser ücretim; yol + seks
Sana sürekli bulaşıyorum çünkü çok tatlısın bitch
Ama bi sevgilin olduğunu duydum salak mısın bitch?
Sevgilimi terk ettim ve senin için yalnızım bitch
“Çok fazla bitch diyosun ya?” Haklısın bitch!
Ama sadece eğleniyorum kin gütme bana sakın
Ve laflarımdan gücenmeyin götünüzü bi yara sanıp
Ben kabasaba konuşurum ama derdim değil abazalık
Sadece benim alter egom Diyar Pala’dan daha sapık
Yinede Elleran Elvis gibi netten piliç tavlamıyom
Ve cidden merak ediyom; neden Tepki’nin fanları yok?
Neden Türkçe Rap’te seks yok? Ben bunu anlamıyom
Neden bütün rapçiler aseksüel gibi davranıyo?

Verse 3:
Benim için Eskişehir’de sevişmek çok kolay
Yaptım bile denebilir seks bokunda doktora
Bu boktan ama mutluyum ben hiç yokluk görmüyorum
Kız düşürmek için Batarya’dan olduğumu söylüyorum
Kaltak ben BK’nın lideriyim “Harbi mi?”
“BK’nın açılımı ne?” Batarya Company
“Aa! Yoksa sen Allame misin?” Aaa tabi
Ben çok ünlü bi rapçiyim şimdi yanıma yat bakıyım
“İyide Jagged sen onlara 2010’da diss attın?”
Hayır ben onlara değil bazı fanlarına diss attım
Ve bu konuda konuşmaktan sıkıldık biz artık
Bu şarkıda söylediklerimde sadece bi mizahtı
Yani üstünde durmanıza gerek yok ve emek yokken..
Eleştiren velet boool ama değil bu Elektrooo
Gördüğün gibi burda Hande yada Demet yoook
Bu bi aşk şarkısı değil sadece kop bebek ooow

Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış.

Yorum Yaz