Türkiye'nin En güncel Rap şarkı sözleri sayfasına hoşgeldiniz.

Beğen 6

R.D.H-2 (Dj Artz)

Arkadaşlar düşman!!!
Gibi küs hepsi sıra için
Kırdık birbirimizi
250 gram için pide!!!
Gramaj eksik eski fiyat niçin?
Yaktı fırın sıcağında
Bi sürü genci çıra gibi
Nerde eski ramazanlar?… Çoğu konuşur..
Ateistler bile tutar idi çocuk orucu..
Aah!!! Nasıl geçer 18 saat!!!..
Yanak eti ye orucu yeme koçum odur koşulu
İnstagramda ”like”ladım ham meyva
Amanın hocam orucum bozulur mu
Nayyn helgaaa…
İnsan hayalinde dahi yer ya…
Amanın hocam orucum bozulur mu
Naayn helgaaa…
Tüm ulus kurbana kadar aç
Sevabı kazanır tüm bunlara dayanan
Sitayiş ona
Lütuf müslümana Ramazan
Şimdi hep birlikte tüm hurmalar havaya
Bir sağa Bi sola!!!

Nakarat:
11 ay son 1 ay aaah
Ramazan ayında zombi hal
Hey top
Hey top
Hey top
Hey top
Hey top
Hey top
Altıldımı toooooooop
Hayır!!!
Saat!!!
Tik tak tik tak tik
Saat!!!
Tik tak tik tak tik

İçti sigara karşısında, oruçlu kardeşimin..
Girdi günaha çarpılırsa, sorumlu anneciğiii
Yanlış yetiştirmişin çocuğunu teyzeciğim..
Bir dahakine harcı kısma, orospu ayşeciğin
İnancıma saygı yoksa kafam atar
Mazallah bitarafına pala batar
Paskalya bayramı en az yılbaşı kadar yalan
Ramazan ayında niyetli noel baba falan
Bu yüce ayda atarsın cerahati
Çünkü kadir gecesi seri katiller için bile yeni şans
Eğile kalka çıldırdı cemaati perişan
Geri çekilde kıldırsın teravi jet imam
Bu şarkıyla canlansın ruhu ramazanın
Sizin olsun anlamsız Rio karnavalı
Sırtımızda kanat kafamıza halka takıcaz
Biz cennette hurilerle samba yapıcazz

Nakarat:
11 ay son 1 ay aaah
Ramazan ayında zombi hal
Hey top
Hey top
Hey toped
Hey top
Hey top
Hey top
Altıldımı toooooooop
Hayır!!!
Saat!!!
Tik tak tik tak tik
Saat!!!
Tik tak tik tak tik

Yorumlar

  1. DartVeider dedi ki:

    Lan sarki daha dun gece cikti bu ne hiz.. 🙂

  2. harrypotther dedi ki:

    star warstan kaçıpmı yazdın darth biz cennette hururilerle samba yapıcazzz

Yorum Yaz