Türkiye'nin En güncel Rap şarkı sözleri sayfasına hoşgeldiniz.

Beğen 1

Yırtık Kefen

Kafam bozuk ellerim cebimde yürüyom güzelim
Hayat yokuşunu tırmanmakla cürüyor bedenim
Dayan çocuk;Umut bittiğinde yarına güneş doğmaz.
Kulaçla kaçman gerek zaman kaybı kürek bulmak
Mangal gibi yüreğimden geri kalan küller
Alengirli bi akşam üstü zevk-i sefa sürcem.
Andaçım da dert keder var arkadaşlım anla beni.
Kalk gidelim!
Yada otur,çarp şişeni!!!
Elimde bir kalem var ve başımda da ağrı,
Dağılın,benim basiretim nasibimle bağlı
Kimi sevsem kaybediyom çünkü kalbim vebalı
Helalim haram velakin cümleleri vedalı..
Sapan avla mutluluk,hayatım havlu tutturur kalemime,
Küserim kaderime.
Bigün yazmaktan vazgeçip atarsam havluyu bas elime,
Sapla kalemi böğürüme.
Hayalim hayal oldu başka hayal başka bahar
Çünkü bu hayat açımasız ekmek vermez aç kalana
Cebimdeki bozuklarla daha fazla bu hayata katlanamam.
“İntihar çözüm değil lan saçmalama.”
Derler onlar,(yeah) nerde bunlar?
(yo)Huzuru gökte ararken yerde bulmak..

Lafımın arkasında laf arama,dur bi dakka afallama,
Çocukkende inanmazdım sonu mutlu masallara.
Gözlerim kendimden de yaşlı,
Şuanda izlediğim dumanla rüzgarın dansı..
Beni bıraktığın bu sokağın yollarını yürürken
Kırdığın kalbim ayaklarına batsın.
Şair’i şair yapan bir değil bin şiir.
İzmir size renkli bana siyah beyaz bir şehir.
Cidden yok bişeyim vallahi YOK B’şeyim!:)
Gerekirse taş taşırım aç bırakmam kimseyi.
Üstüme gelmeyin!Yanıma gelin..
Çünkü hiç bi zaman elveda’yı tanımaz elim.
Cano deli gömleğine sarılan deli
Sokak lambasının altında hatırlayın beni.
Bi gün gitsemde bu diyardan şarkılarım kefeni yırtar
Bi gün gitçem dediğimde sakın bana ceketi tutma
Ne bileyim “gitme” de..sarıl bana vakiti kurtar.
Ve zor değil,kaderimin içinde kederi bulmak.

Raks ederken cümlelerimin içinde mecaz ile tezat,
Edebiyat’ın en parçalanmış yerinden bir parça..
Düşmektedir gözlerimden aşağıya!
Gönlünde çıban çıkmış insanların..
Aklında bir mariz var bu matiz şairin,
Geçmişim ve geleceğime yarıladığım şarap şişesi şahit,siz değil..
Saygılarla

Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış.

Yorum Yaz