Türkiye'nin En güncel Rap şarkı sözleri sayfasına hoşgeldiniz.

Udûl

Zanâtım rap sikeyim hayatını
Paramın yettiği kadar yaşıyorum hayatı
Kaderin cilvesi değil sillesi suratım
Ki bu yüzdendir suratımda ki şey

Geçen akşam tövbe ettim aşka 4 şişe şarapla
Bırak lan! Bi dakka! Gelmez aklım başıma
Yaşamak öyle durma, hayatla hala kavga ederim
Lakin kaderim ayağıma pranga

Ölümü bekliyoruz hayat denen toz bulutta
Dostuna da çok güvenme birgün yıkmak için koz bulurlar
Hayattan pençelere maruz kaldım her gecede
Hayatımı siktin diyip kurşun atcam pencerene

Karanlığı gösteriyor her seçenek her yanımı arıyo
Siktir git başımdan sol yanım dert yeri
Hoş tavırlara takılıyosa sert tavır
Bu sokağın başında polis varsa çocuk; köşesinde ben varım

Gözüm döndü gözümden düşenleri göz çukurlarıma gömdüm
Ayaklarımı siktir et yürü gönlüm
Gururumu toplayın yerden sonra kalbimi
Bi kuytuda geçmişim kendimden sorma halimi

Gündüz olsun deyip hiçbir zaman geceyi yakmadım
Çünkü bütün göz yaşımı geceye sakladım
Kollarımda izler artmaya başladığında
Jiletin sadece sakal kesmediğini anladım!

Yorumlar

  1. Kerem dedi ki:

    Efsane olmuş be dayı.

Yorum Yaz