Türkiye'nin En güncel Rap şarkı sözleri sayfasına hoşgeldiniz.
Beğen 0

Bu Gece Kalbim Ağrıyor 2

Sözleri açsana Hasan
Benim geleceğimi bi zincirle bağlayıp attın kader
Anamı babamı aldın lan bunlar aklında mı?
99 depreminin faciası enkazı
Nasıl olursa öyle geçti her günüm aklımdan oldum

Çağırın melekleri ulaştırsınlar mektubumu
Anne aklım her gelişinde mi deprem olur?
Beni bu dar sokakta neden bıraktın ki?
Babama söylemiştim evde başka bi kadın istemiyoduk.

Babam ben 11 yaşıma girdiğimde evlendi
O zaman devletin Bursayla İstanbul’da okulu vardı.
Her gece ağlayıp adını sayıklardım
Derse girdiğimde bile sürekli aklımdaydın yanıltmazdın.

1 sene oldu belki babamlasın bilmiyorum
Hatıralar kafamdalar gitmiyolar
Bu ara çok dağıldım tabancasız içmiyorum
Bi yanım ölmek bi yanım yaşamak istiyo

Nakarat x2:
Anne yaklaş bu gece kalbim ağrıyo
Zaten hiçbir günün dünden farkı yok
Çığlıklar atsam odanın duvarlarına çarpar
Bu değildi lan kader mutluluğun karşılığı

Sensiz kalan ellerim hala adını karalamakta
Bıktım anne sana gelen yolları yarılamaktan
Bu evden ayrıldığına kahroluyorum hayat zaten dolup taştı
Ulan milyon tane kazık atanla yatma toprak altına

Canımı yakma sonbahar
Kışın üşüme sakın anne ölme sabah olmadan
Bu duygularıma çare ol Allah’ım çok özledim
Annem ne kadar istesede sen istemezsen kalkamaz

16 senedir aklımın her yerindesin Fatmam
Bi çok şehir değiştirdim başka yerlerde yattım
Sensiz büyüdüm bak 24 üm doldu
Onlar annelerine seslenirken içim Muhammed gibi

Susmaya zahmet etmedi kimse inanman gerek
Özlemini bugüne kadar hiçbi sigara kesmedi kalk
Birazdan yine olacak 99 depremi
Evde yıkılacak kalk artık yada konuşta çek beni

Bekledim gelmedin anne güneş hiç gülmedi
Yetimdik eziktikde mutluluk ne bilmedik
Yetimdik eziktik lan mutluluk ne bilmedik
Yetimdik eziktik mutluluk ne bilmedik

Nakarat x2:
Anne yaklaş bu gece kalbim ağrıyo
Zaten hiçbir günün dünden farkı yok
Çığlıklar atsam odanın duvarlarına çarpar
Bu değildi lan kader mutluluğun karşılığı

Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış.

Yorum Yaz