Türkiye'nin En güncel Rap şarkı sözleri sayfasına hoşgeldiniz.
Beğen 1

Varta

Bunları yazmam gerekti millet kusura bakmayın bana bu rap tek yol
Hiphop’tan ekmek yemeliyim herkes dinlerken techno
Git genelev işlet arabesk rap yaparken jilet çek ya da
Bileklerini kes çünkü bu listelere direk Best Of

Ve kaldır orta parmaklarını defolup gitsinler
Şu tipsizlerden bıkmadınız mı? Ben tiksindim hepsinden
MSN adresi gibi isimler beynimizi yesinler
Ve lütfen birisi çıkıp şunlara “yeteneksizsin” der mi?

Neden hep pisliklerden yanayız acaba biz bilmem ki
Memleketi kurtaracak olan mankenler mi frikikler mi?
Ya da popçular ve futbolcuların aldığı yeni jipler mi?
Magazin haberlerinde dağıtılan o sahte gülücükler mi?

Gençler seyrederken dizilerdekini sanar gerçek
Ve çizgi filmlere dikkat! Beyne kalıcı hasar vercek
Şekilde tasarlanan karakterler psikolijiyi bozar bence
Ne dersem diyeyim bunlar ebeveynlere masal gelcek

Çünkü ben onlara göre serseriyim nerden bilcek
Hayranlarıma imza dağıtırken “naber dersler iyi mi?”
Diye sorduğumu hatta bazen onlarda kendimi gördüğümü
Söylediğimi yani asla pes etmemelerini gerektiğini

Farkettiysen hala hiç küfretmedim sayenizde
Düzgün bi şarkım oldu ama yüksek müsadenizle
Sikeyim tecavüzcüleri ve sikeyim terörizmi!
Bu dünyada nefes almakta olan her satanisti!

Sikeyim para için bomba yağdıran militarizmi!
Ve buna ses çıkartmayanlar sikeyim insaniyetinizi!
Sikeyim kadınları döven erkek müsveddelerini!
Ve TV’de göt seyrettirip küfürlerimi sansürleyen sistemi!

Bu liste uzar gider sabaha kadar örnekler veririm
Ha bu arada anasını sikeyim! Beni döven öğretmenlerimin
Ne yani matematiği sevmem mi lazım? İbne kaç kez
Demeliyim içimden trigonometri çözmek gelmediğini?

Dikkat edin açın gözlerinizi ve kulaklarınızı!
Hiphop savunmakta sömürülen tüm haklarınızı
Bizler farkındayız cinayet işlenen sokaklarımızın
Her gün nelere tanık olduğunun çünkü bu kan kırmızı

Bayrak için feda ettik gencecik fidanlarımızı
Şimdiyse devlet istemekte yaralı vicdanlarımızı
Onu da kaybedersek kaybederiz tüm insanlığımızı
Yani demek istediğim dinleyin bunu 1 dakikanızı

Ayırın çünkü kitaplarımıza yazdığınız gibi değil hayat!
Ne sandıysanız artık bizi gerizekalı keriz veya
Beyinsiz mi? (Söyle!) Neresi gerçek neresi hayal?
Neresi taze neresi bayat? Birisi açken öteki doyar!

Bu böyle gelmiş böyle gitmekteyken söyleyin bana
Neden bahsetmeliyim şarkılarımda eğlenmekten mi?
Ya da 1 sene sonra boşanan ünlülerin evliliklerinden mi?
Bi ton karnı aç insan varken öğlen ne yediklerinden mi?

İnan ki saçma sapan aşlar yalan aç bak sana
Baştan sonra seyrettirilen aç karna rezalet şimdi
Kaçman gerek akşam sabah aynı şey
O yüzden dinlediğin bu rap yerine TV’de götünü açmak sanat!

Eğer çok ünlü olursam magazincilere sırıtmayacağım
Ve çok param olursa bir gün sokaktakileri unutmayacağım
Ve bu ben ölmeden gerçekleşirse hiç durup isyan etmeyeceğim
Çünkü unutma her umut bir şans!

Etrafım dolu timsat rap yapmam gerek intihar
Etmeye çok yatkınım sanmakta bi çok insan
Ve sabrım taşmak üzere durun lan bir dakika!
Bu cahil kalabalığınız boğuyor beni be yeter insaf!

Kimse sikini takmıyorken Mete’yi
Şimdi !lütfen imza bekledik 48 saat!
Hepsinde aynı saçma cümle Joker üstad
Pardon bu laflar hoşuma gitmiyor o kadar küstah

Değilim ben çünkü derdim ayda 1300 kağıt
Artı sigortalı bi iş olsa her ay dolardı cüzdan
Bu yüzden kusura bakmasın kimse
Gerçek rapçiler varken Norm dinleyenlere müstahak bu parça!

Ve şimdi ATM’den çek maaşı 1300 kağıdı harca
Gece gündüz aç kalcam yok üstümde tabancam
Fakat acilen çözmezsem bu pislikler kazancak
Bi çözüm varsa söyle çünkü müsveddemdeki saçma sapan

Kafiyelere aşka dair yalanlar saçmalayacak
Değilim sabah akşam! Sen bu işlere bulaşma
Bilseler de baştan aşağı fiyasko olduklarını yine de
İbneler revaçta

Derdim değil konserlerden kaldırdıkları para
Ve halen derdim değil kapalı kapılar ardında kaç kapak aldıkları
Derdim zehir tacirlerini zengin etmeleri de değil
Emin ol derdimin ne olduğundan ben de emin değilim

Ve demin dediğim gibi tüm hepsi bu bokun içindeler
Sanki sıraya geçmiş bi şişme bebeğin peşinde
“Gel senide alalım aramıza” der gibi gece 12’yi geçince
Ben hepsinin en iyi arkadaşıyım kafa güzelleşince tabi

Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış.

Yorum Yaz