Türkiye'nin En güncel Rap şarkı sözleri sayfasına hoşgeldiniz.
Beğen 1

Serdar Müdür

Müdür
Serdar müdür
Müdür sen ne muhterem 1 adammışsın ki
Hiç umrunda olmayan 1 sorumluluğunu 41 saat içinde hallediyon ha?

Verse 1:
Nasıl yüzün var hala ki kalkıp cevap verdin?
Adam olsan bok yemedim ben az derdin
Seni yapmakla suçladığım şey bizzat kendi stratejin
Ucuz yolu seçtin en başından sıçtın peşin

Aktörsün ve rol yeteneğin bok gibi
Emin ol onaylar sorsak çok yakının 10 kişi
Avelsin oğlum kalite karı severdin noldu?
Playboy gibi mi yap dendi? gereksiz olmuş

Sahtesin gözüküyon 3 ken 5
Klip çektiğin bilmez adını rütben ne?
Yeni lakabın müdür olsun gözün yükseklerde
Dikkat yeraltından gelenler var üst segmentte

Seninki başarı değil ilkel 1 P.R.
Napsanda gözükçeksin istemsiz hıyar gibi
Korkma çıktığında cebinden 1 lira
Buna cevap verceğine gidip 1 nintendo wii al

Nakarat:
Denedin herşeyi sattın ruhunu dahi
Alan çıkmadı hiç çünkü mayan tutmuyo adi
Ünlü yapmasını para verip umduğun abin
Farkındaydı bozmadı bilerek kurduğun hayali

Baktın boka sardı iş dedin durdurun bari
Döncem yeraltına orda ün durumum daha iyi
Böyle yaparken bakıp yüz bulduğun mazin
Silindi hatırda son karen uyduruk halin

Verse 2:
Gelelim parçana harbi saçmasapandı
13 yaş altıdır varsa eğer hasta kalanlar
Ben Sokak Köpeği yim özgürlük bu anlamasan da
Sen 1 rott sun sana para verip tasma takarlar

Hatırla attığım mesajı face ten oğlum
Saygımı kaybettim dedim hep neysem oydum
Senin götün başın oynadı daha da ünlü olcam diye
Harcadığınla drake olurdu dünkü boklar bile

Bahsetmiyon yalan satış rakamlarından
Zannettin beyaza çıksan herkes yarın konuşçak
Doldu senin 15 dakkan yolun başında
Saygı satın alamazsın candy crush canıyla

Ben Mutsuz dan kazandım 25.000 lira
Sen yatırdın en az 50.000 döndün elin boş eve
Çarktaki hamster sensin hesap ortada
Kıskanma diyen var bu da olsun cevap onlara

Nakarat:
Denedin herşeyi sattın ruhunu dahi
Alan çıkmadı hiç çünkü mayan tutmuyo adi
Ünlü yapmasını para verip umduğun abin
Farkındaydı bozmadı bilerek kurduğun hayali

Baktın boka sardı iş dedin durdurun bari
Döncem yeraltına orda ün durumum daha iyi
Böyle yaparken bakıp yüz bulduğun mazin
Silindi hatırda son karen uyduruk halin

Lan kaşar
Ben de şimdi senin
“Şimdi dinlemekteyken siz piton pitonsa son zamanlarda dinlemekte indigo” dediğin kısmı alıp parçanın sonuna mı koyayım? ha?
Hayır bu çok aptalca olur
Senin gibi yapmış olurum o zaman sana benzerim ki bu istediğimiz son şey
Artı bence insanlara yaptığım o konuşmanın senin 1 albümünün tanıtımı için bizzat senin tarafından benden istendiğini söyle
Yoksa anısıyla anılan insanlardan 1i olmaktan çıkçaksın dikkat et
Haa ayrıca ben sana direkt saygımı kaybettim diyip yol verirken sen arkadaş sandıklarımla arkamdan konuşuyomuşsun ya aklında olsun onlar orospu muhtemelen senin arkandan da aynı şeyi yapıyolar
Müdür

Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış.

Yorum Yaz