Türkiye'nin en güncel Rap şarkı sözleri sitesine hoşgeldiniz
Beğen 4

Hep Ters Şarkı Sözleri

boğuldum, istanbulun kuru gürültüsünde
bu kadar insan koşuyor sadece paranın peşinde..
karanlık bir limandayım ellerim kelepçeli
kulaklarım şiir dinler gözlerimde resimler..

ben dönem neresinden anlarım beresinden.
adımı çekip çıkardım bi kaltağın çenesinden..
bıktım ulan kardeşimin götçe muamelesinden.
ben ayrı giderim yavşak rapçi kafilesinden.

sokaklarımız acımasız,adımlarına mayın döşerim
sende gidip hayat kadınlarına bayıl..
öyle akıllıysan eğer senin yaşıtlarına yazık.
yüzüme konuşun lan anlamadım hayırdır keke.

dilim fonksiyonunu kaybedecek diye korktum evet
kabuslarını yık git bi boş mezarda bayıl.
benim hislerim en içten bedava değil..
20metrakerenin içindeyim,tedavideyim.

Nakarat:
taş yağsın gökten
bahsetme bana sakın yürekten.
huzur beni bulurken döner direkten.
cepte para yok geçimim hep dert
hep ters hep ters hep ters.
cefa saçarım, kafam deprem.
huzur beni bulurken döner direkten
cepte para yok geçimim hep dert.

yıllar geçip giderken bizi geride bekletiyo…
uzak kaldıklarıma denk geliyom otur da çek bi diyo.
hepsini yok etmedikçe intiharrr zevk veriyo..
ciğerin, sadece pet şişeyle besleniyor.

sevdiklerim, idamı hak ettiler asmadım.
ıslanmış bi kediye döndü, ruhumun aslanı.
şimdi paraya bakıyo herşey azrail bile fakire dokunmuyor
diyor bok yesin çok yaşasın.

ben fakirin elleriyle kömür tutan maşası..
fukaraya hiç vurmayan adaletin; yasası.
bunları yazıyorum ki kepazelik yapasın.
benimki saf seninki metanfetamin kafası.

harcanmaz inan bana hiç bi emek tasasız.
varoşluğum 90model doğan slx kasası.
kaldırımlar ya cinsiyetsiz dolu ya sapık..
güçsüz olana ya balta girer ya sapı.

Nakarat:
taş yağsın gökten
bahsetme bana sakın yürekten.
huzur beni bulurken döner direkten.
cepte para yok geçimim hep dert
hep ters hep ters hep ters.
cefa saçarım, kafam deprem.
huzur beni bulurken döner direkten
cepte para yok geçimim hep dert.

Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış.

Yorum Yaz