Türkiye'nin en güncel Rap şarkı sözleri sitesine hoşgeldiniz
Beğen 4

Kırmızı Işık 2 Şarkı Sözleri

Hawk – Kırmızı Işık 2 Şarkı Sözü

Verse 1:
Halâ kafam kıyak beklediğim aynı duraktır bak
Bence dinle bunuda sevgilinle aynı kulaklıkta!
Aşkta hayli bunaktık ta yaktık kalbi kuraklıktan
Söyle hangi suratsızla sevdan hangi uzaklıkta

Piskopatım ölmediğin her dakika azcık ölüyom
Tamam korkma dönmediğin her dakika başım dönüyo
Yalanlarla mutluyuz da gerçekleri kaçıp görüyoz
Param varsa mutluyum bak elimdekini yakıp dönüyom

Biliyo musun karanlık ve yanan dümendeyim?
Bu sefer dürüstüm bak kafam güzel değil
Yalan söyleyemem yokluğunda bayada döndürdüm
Senle bıraktığım sensizken hayata döndürdü

Söyle koşarmıyım hayallerime yüz hatlarından
Çıkan her kelime infazım dudaklarından ve
Sanki bakışların katil kalbe saplanıp avlıyo
Bugün gözlerimde kırmızı ya saçların yansıyo

Verse 2:
Yeterince saftı bu aşk mülayim değildi
Kalbimde kaldın o gün müsait değildim
Oysa bahanen gibiydi zaman ziyan etmeliydik aşkı
Mahallende gördüğünde selam etmeliydin

Gülme sakın gelir sonra gökyüzünün imrenesi
Ellemiycem sevgilinde beni görünce titremesin
Böyle olsun istemedik, dönme nolur 1 senedir
Bıraktın sen aşkı banada cehennemden hisse verip

İstemedim böyle olsun ihtimali yaktım attım
Gizlenelim görme nolur ihtişamı kalsın aşkın
Dinlenelim önce doğrul, ismin hala saklı kaldı
İçmenin bi sebebi olsun, intihara sardı aklım

Ayıkkende misafir ol uykumda değil,
Kırmızı bi ışık gibisin durdurdun beni
O gün kurtuldum dedim tamam, umrumda değil,
Söyle kendini ararken onda buldun mu beni?

Çekip gitse yarınlar arasakta bulamıycaz
Özlediğini kabul etme kollarında duramıycak
Yollarında bunamıycam, istediğine sarıl zaten
Adını dahi duyamıycan artık satırlarımda
Yüzünü gözlerimde hatırlatıp kaç, azcık hatır kalırsa..

Video

Hawk

Sitemizde sanatçıya ait toplam 7 şarkı sözü bulunmaktadır. Sanatçının sayfasına gitmek için tıklayın.

Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış.

Yorum Yaz