Türkiye'nin En güncel Rap şarkı sözleri sayfasına hoşgeldiniz.
Beğen 59

Günah Benim (ft. Burak King)

x2:
Günah benim suç benim
Kurdum bırak bu düş benim
Bu kendime verdiğim rüşvetim
Dokunma elimde bi düşlerim var

Burak King:
Yazarım derdimi kendime
Kaderin benle bu derdi ne
Fakir yar olmuyo zengine
Diyo davul bile dengi dengine

Bak kalbimde cengime
Yine kalmışım kendi kendime
Sensin çare derdime
Verdim ömrümü vergine

Nakarat x2:
Yine kalmışım gece bir başına
Bir başına girdim yılbaşına
Dönmüşüm baktım en başına
Sarıldım bazen de yanlışıma

Burak King:
Yazarım derdimi kendime
Kaderin benle bu derdi ne
Fakir yar olmuyo zengine
Diyo davul bile dengi dengine

Bak kalbimde cengime
Yine kalmışım kendi kendime
Sensin çare derdime
Verdim ömrümü vergine

Eypio:
Hep azap mı faça kolunda
Söyle yer kasap mı hep hesap mı?
Yapılan akılda yat mı kat mı
Club mü pub mı bu bi iltifat mı?

Gönlüm kaçak yanında inzibat mı?
Uzaktayım kopan da irtibattı
Kalbindeki söyle kir mi pas mı?
Bana yazdıran bu gece kick mi bass mı?

Kumar bi aşk mı devam mı pas mı?
Garip bi yas mı o afgan mı fas mı?
Yanlış mı rast mı hep de cana kast mı?
Aşk deniz gören evdeki teras mı?

Nakarat x2:
Yine kalmışım gece bir başına
Bir başına girdim yılbaşına
Dönmüşüm baktım en başına
Sarıldım bazen de yanlışıma

Burak King:
Yazarım derdimi kendime
Kaderin benle bu derdi ne
Fakir yar olmuyo zengine
Diyo davul bile dengi dengine

Bak kalbimde cengime
Yine kalmışım kendi kendime
Sensin çare derdime
Verdim ömrümü vergine

x2:
Günah benim suç benim
Kurdum bırak bu düş benim
Bu kendime verdiğim rüşvetim
Dokunma elimde bi düşlerim var

Eypio

Sitemizde sanatçıya ait toplam 14 şarkı sözü bulunmaktadır. Sanatçının sayfasına gitmek için tıklayın.

Yorumlar

  1. yıldız dedi ki:

    harika bir şarkı

  2. halime dedi ki:

    şarkı çok güzel

  3. kübra dedi ki:

    çok sürerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  4. sabrican namaz dedi ki:

    çok süpeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
    rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

    1. hhgjghj dedi ki:

      oık

  5. KARDELEN dedi ki:

    ARKADAŞLAR YORUMLARMINIZI ÇOK BEĞENDİM
    SİZE KATILIYORUM GERÇEKTEN GÜZEL VE İNSANI
    BÜYÜLEYİCİ BİR ŞARKI

  6. ffhfhfhffhhf dedi ki:

    olağanüstü

  7. ffhfhfhffhhf dedi ki:

    aynen

  8. sümeyye dedi ki:

    sürerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Yorum Yaz