Türkiye'nin En güncel Rap şarkı sözleri sayfasına hoşgeldiniz.

Beğen 0

Bariz

Nakarat:
Bilmediğiniz bariz
Dinleyin be bari
Ne anlattığınız belli değil
Ve de aynı tarif
Aynı günden her gün yaşanmıyor harbi
Söndürmeyeceğim ışığımı kör olmıcak kalbim

Bu beat gerilim hattı misal çok dikkat et basslarına
Kickleri kalp ritmi gibi kan pompalar sayfalarına
İzlediğim yarışmalarda değişmez sonuçlar hep
Pop Star Abidin gibi kaybolcanız başkasına

Adını anıyo sabi sübyan fanlarınız bilmeden hiphop ne?
Benim evim yerim yurdum bir dakka len
Ticari kaygısı olan transseksüellere laf yapanlar
Farkınız yok yaptığınız şu işlere bi bakın be!

Kumbaranız bozuk tüm paranız çocuk var
Dediğiniz çapınız göt deliğinden daha küçük göründü
Yazık durun şunu da yazın dolu elim kanıtlarım!
Tarih yarın çoğunuzu manukyan beni de “ADAM” diye hatırlatır!

Elde ne var anlatayım 10 yıllık bak hikayem
Bunun yarısı hastalıkla geçti beynim şahane
3 dakikalık bu şarkıda hissettiklerin
Yaşına denk gelir çoğunun yani 20 yıllık bi darbe

Diksiyonsuz parçalarınıza yama mı lazım
Artikülasyon dersindeyiz yaslanın siz arkanıza
Kreşe çevirdiğiniz ortamın dev aynası
Ben sanatçıyım salak bu çürük yarışmacıların kavgası

Piyasada boş adam çok bende boş ahkam yok
Gel ölç inan ruhum kadar büyük olur bilanço
Bözde kalça işi pop beyin işimiymiş rap müzik
Bulamadım ben beyin işiymiş gibi görünen hiç hiphop

Master Flash kim desem bakarsınız Kool Herc desem kaçarsınız
çünkü haberiniz de yok bi boktan
Afrika Bambaataa desem kabile tanrısı sanıp
Tapacak olanlar hala boş yaparsınız

Nakarat:
Bilmediğiniz bariz
Dinleyin be bari
Ne anlattığınız belli değil
Ve de aynı tarif
Aynı günden her gün yaşanmıyor harbi
Söndürmeyeceğim ışığımı kör olmıcak kalbim

Yeni mi nesil ha yeni mi nesil?
Merak ettim bu mudur bizi ayakta tutacak olanların listesi?
Kaybı büyük olur youtube hitlerinden korkanların
İçinde yanan ateş sadece kanal abone hilesi

Tv patronları sanatçı değil embesil yetiştirir
Bana soytarı diyenlerin bozuk akli dengesi
Gerçi varsın olsun bu da meziyet
Çünkü senin soytarı dediğin krala parmak atabilen tek adam abisi

Derdiniz büyük hep şöhret olma planları yüzünden
Internetten gelecek 300 dolara bakıyo embesiller
Ambargo da yok izniniz ver ismimi gör izlenim
Al iznini sen sonra dengim sayarsın lan kendini

Meydan okudum alayınıza gelin kapışalım
Deli gibi esiyorum beni bi bırakın performans görün o sahnede
Kulaklarımı patlatan basıncın etkisiyle
Söylüyorum beni kıyaslamıcan elin boklu rapçisiyle

Şimdi dinle bu isyan öyle işte
Ruhum kadar büyük gökyüzüm hapiste
Ve yok iznim ziyarete bayıldım dirayete
İlk defa bu denli şaşırmıştım ve hayret ettim kendime

Batmıcak bu gemi zorlasalar da zor gelmicek
İnanki D ve K yolundan dönmicek
Varsın olmasın günün birinde ayakkabım capim
Cep delikken sevmeyen bak doluyken gün görmicek

Nakarat:
Bilmediğiniz bariz
Dinleyin be bari
Ne anlattığınız belli değil
Ve de aynı tarif
Aynı günden her gün yaşanmıyor harbi
Söndürmeyeceğim ışığımı kör olmıcak kalbim

  • Rap
  • 25 Ağustos 2015 tarihinde eklendi
  • Yorum yaz
  • 1.061 kez okundu

Dilkeş

Sitemizde sanatçıya ait toplam 4 şarkı sözü bulunmaktadır. Sanatçının sayfasına gitmek için tıklayın.

Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış.

Yorum Yaz