Türkiye'nin En güncel Rap şarkı sözleri sayfasına hoşgeldiniz.

Görmezden Gel (ft. Halvetimeşk)

Aşıl – Görmezden Gel (ft. Halvetimeşk) Şarkı Sözü

Halvetimeşk:
Gençler, yansın sigaralar..
Hadi kaydırın gözleri sağdan sola
Hadi sağdan sola..
Yanlış!

Beraber aç yatsan da hiç kimseye güvenmiycen
Bişeyler anlatıcam hoparlörü açın iyice
Bi yarim de aklımdı hayalim aşırı
Babası vermedi ben de aklımı kaçırdım

Aynı şarkıları söyledik seslerimiz kısıldı
Üşüdük aynı ateşte ellerimiz ısındı
Aynı kaptan su içtik ama gel gör ki
Ekmek verdiklerim ellerimi ısırdı

Bugün böyleyse sakın yarından
Kararmadan aynı üzüm salkımlarında
Kızarmış yüzünüzü alıp kalkın yanımdan
Anons et düşene bi tekme de en yakınlarından

Oysa ki çok yaklaşmıştım ben gole
Sürüldüm köyümden bi metropole
Yuvamız yıkıldıkça yuhalar yükseliyo
Felek diyo oley! ya ana, bu dünya niye böyle?

Haketmedim gene de canım dediklerim canıma tak etmedi
Uçsuz bucaksız kısık ışıklarda
Gökyüzüne hayaller paketledik
Siktir et zaten gülmeyi haketmedik

Oturduğun sandalyeden alkışla
Hayatımı anlamaya kalkışma
Güzel bi hayat yaşa
Ey insanoğlu ölüm var ölüm
De ki “marş söylemeden ölmek bize yakışmaz”

Nakarat:
Sesini duymazlar
yüzünü görmezler
Kimin umurunda
Gelir hayat seni görmezden

Aşıl:
2012 ocak 9 ilk studyo ortamı
Bu şehirde hiphop için tüm şartlarımı zorladım
Her ne kadar yaptığım karşılığını bulmasamda
Hiç kimseden bunun için asla hesap sormadım..

Doğru yada yanlış olsun zerre kadar gocunmadım
Studyoda sabahlarken bu b*k için yorulmadım
Bütün derdim buymuş gibi görünmeye çalışsamda
S*k*nizde olmayacaktı yaşadığım sorunlarım..

Sorulmadım birkaç dostum haricinde
Onlar iyiki vardılar değerlerine paha biçilmez
Bu kültürün am*na koyim sizi bozduysa
Benden uzak oynayın da gidip yüzün para içinde..

Yazdıklarım hayal değil yaşanmış bir hikaye
Gırla dostum vardı benim etmeseydim iade
Belki bende suçluydum da bunun pek bir önemi yok
Neden zor günüm de five doruk haricinde göremiyom

Genede dümeni çevirip önüme çıkana burun kıvırmadım
Çoğuna güvenip özene bezene yetiştirdim umutları
Bu yolu boşuna koştuğumu anladım ki çok geç
Yaptığınızı yaşarsınız dediklerimi unutmayın

Bazen esiyo kafama bende kirletiyorum bir kaç dal
Sigarayla süslüyorum beat çalınca ufaktan
Göz altlarım hasretken Bir Kaç damla uykuya
Ben ısrarla yazıyorum rüyalarıma inattan..

Halvetimeşk:
Beni tanımazsın etme tahmin, yapma sazanlık
Tüylerini kabartan o şarkıyı yazandım ben
İyi ki yapmışım boşuna halvet demediği
Sayesinde tonlarca kardeş kazandım

Arkadaşlar size saygımın başı var arkası yok
Çünkü kafa bi hasım olup ün yapmaya basıyo
Onların tek derdi şarkılarıma konu olmak
Yazıyo yazıyo halvet yazıyo

Aşıl:
Her neyse belki bu kez anlarsın
Evet bir gün böyle parça yapacağımı sanmazdım
Hayatta her istediğin Olmaz ki zaten
Ki öyle olsa bu parçayı SABAH 5 te Yazmazdım..

Sonuç mu değişmiyor aynı hamam aynı tas
Biz iyi olmaya çalıştıkça arkamızdan saydılar
Yaptıkça Gördüm insan iyilikten anlamaz
Bu yüzden durma halvet bir kez daha kayda bass..!

Nakarat:
Sesini duymazlar
Yüzünü görmezler
Kimin Umurunda
Gelir Hayat seni Görmezden

Canını sıkan herkesi
sorunun her neyse
Seni görmeden gelenleri ısrarla seni duymayanları

Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış.

Yorum Yaz